Jösses vad allt ska hända på en och samma gång

Satt i lugn och ro här hemma och läste Aftonbladet på nätet, då ringer telefonen och jag hatar verkligen när det är dolt nummer så jag svarade lite slött.. "hallå!" I andra änden är det min handledare från Försäkringskassan som ville ha lite rapporter..shit! Jag skulle ju ringa min handledare på AF och få en tid med honom, jag skulle ringa medicinska ortopedtekniska och till sjukgymnasten! "Eh eh näe jag har inte fått tag på några av dom än och jag har inga pengar på mobilen".. Jag hörde ju hur jävla dumt det där lät, AF ligger typ 5 min från mig och jag har vart i närheten flera gånger men kommit på att jag har inte intyget med mig från farbror ortoped. "Nehe! Jag trodde du skulle ha den där gördeln på dig nu och berätta lite hur det känns med den".. huvudet snurrade "jag ska försöka få tag på dom igen då, åhh jag ser att jag nog ringt fel tid för dom har telefontid här" osså rabblade jag upp telefontiden. -"Jaha men då ringer jag ortopeden och får rapport därifrån".. *jag jätteglatt* -"ja men gör det"  -"ja så får vi utgå ifrån den rapporten sen".. -"mmm det gör vi" -Men då säger vi så, ha det så bra" -"Detsamma! hej då". *Klick*.. tjooofräs vad jag fick fart på mig. Letade fram alla telefonnummer och papper jag behövde. Tog fram ett annat mobilkort och satte i det. Var ju tvungen att ringa nu, kan inte vänta till torsdag nästa vecka då jag får pengar igen. Först ringde jag min handledare på AF.. -"Den personen ni söker är ute och kommer tillbaka kl 10".. suck.. lägger på och ringer upp mitt försäkringsbolag och hör vilka försäkringar jag har och om det gäller ett jävla fult ärr jag har som jag fick när jag opererade bort gallan för 3 år sen. Det är verkligen jättefult. Kan inte tuttarna hänga lite mer så dom täcker det där ärret? Då kan jag skrämma skiten ur nån tjej som jag vill bli av med.. tar av mig tröjan..hon ryggar tbx..fast än har hon inte sett ärret.. lyfter tuttarna och jääävlar där sprang hon ja.. se där ja! Iallfall så hade jag ingen sån försäkring för det var ingen olyckshändelse suck. Sen ringde jag "gördelmottagningen" Jodå, jag fick en tid..nästa torsdag ska jag dit och prova ut en gördel. Så schnygg jag ska bli! Är det en sån där i plast tro? Som min gamla klasskompis hade så man fick ont i nävarna om man råkade slå till henne i ryggen? :s. Sen ringde jag till min handläggare igen.. "den person ni söker sitter i telefon..vem vill ni ringa??".. men ååååh vem fan tror ni jag vill ringa när jag precis ringt till den personen??? Försökte att ringa kundtjänst.. inge svar.. va fan. Till slut ringde jag min handledare igen och han svarade.. Åhhhhhhh äntligen lixom.. så nu ska jag till honom nästa veckan på onsdagen. Puh! Och nu fick jag posten. Vad kul, har fått höjd hyra med 178kr! Som om jag inte redan har ont om pengar då lixom!.. Den här dagen suger verkligen..

Puss o hej!

Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Christian "Dunderbar"

Shit vad jag garvade när jag läste om din dag.

Inte ÅT dig, utan det härliga sättet du skriver på.

Din härliga charm och humor lyser verkligen igenom när du skriver.

Du är en sådan person som skulle kunna skriva om en snigel som beger sig på picknick och ändå vore det skoj att läsa...



ha det bra!!

2009-03-12 @ 19:57:01
URL: http://dunderbar.blogg.se/
Postat av: Sune

Tack så mycket :)Va bra då skriver jag om den där snigeln i helgen då.. det tar ju lite tid som du vet. Hinner med en del på den vägen :D Ha det gött!

2009-03-12 @ 20:17:22
Postat av: Sill-Britt

Nej, jag tror inte det gäller unika besökare. Jag får betalt per besökare, hur många gånger samma person som än kommer in.

Jag har sett många som blir nekade sina sidvisningar om de använder tex Bloggsurfa, Autosurf eller Viraltrafik. Det är inte tillåtet enligt metro tydligen. Kan det vara nåt sånt?

2009-03-12 @ 20:49:16
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Jag vet inte, teknikerna ser kanske det på nåt sätt. Eller om man har reklam för tex bloggsurfa i bloggen och de ser det.

Jag är inte så förtjust i metrobloggen men man blir lite fast, jobbigt att byta och nu får jag ju betalt. Inte alls mycket men vartenda öre är så välkommet så. *s'

2009-03-12 @ 21:17:13
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback