Knepig dröm och vax i örat

VARNING! Ät inte dom kommande 20 sekundrarna eller skit i och läsa medan du äter!

Så nu har jag varnat. Förra torsdagen så köpte jag Revaxör, eller ja..nåt liknande..engångspipetter. Detta har jag hållit på med nu i en veckas tid..i med pipetten och stäng med fetvadd. Varje morgon så har fettvadden vart full med vax och nu undrar jag.. hur jävla mkt vax kan en människa ha i ett enda öra?!! En hel del om ni frågar mig. Det vill aldrig ta slut. All världens vax verkar vara i MITT öra..på söndag är pipetterna slut så jag hoppas att örat har fått sig en rejäl rensning och säger stopp nästa gång det smyger sig in i örat.. "STOPP.. du är portad men gå till grannen, dom är 4 stycken du kan besöka du.. "

Nu kan ni fortsätta äta. Min dröm jag hade innan jag vaknade, jag börjar undra vart allt kommer ifrån. En kompis till min dotter ringde mig och frågade om min dotter hade täckning för en julskinka hon skulle köpa.. han skulle tycka det var så pinsamt om dom i kassan sa att "köpet medges ej".. vadå för honom eller henne?? O varför en julskinka i mars?? Finns det överhuvud taget julskinkor ute i butikerna i mars?? Jag har dom mest osannolikaste drömmar som kan tänkas. Jag flyger ofta men ingen ser mig. Varför då? Jag är ju höjdrädd! Sen är jag fruktansvärt kass på att köra bil i drömmen..jag kraschar inte bara min egen bil utan andras bilar, jag vet en natt..att jag tänkte "det här är bara en dröm, så här kass är jag inte på att köra egentligen". Så jag var rätt lugn men varför är jag så kass i drömmen? Skulle vilja träffa nån som översatte alla mina drömmar så jag slipper vakna som ett frågetecken varje morgon för att jag drömt ännu en obegriplig dröm.

Puss o hej!

Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Det är nog en hel del där inne när man väl börjar rota. Jag vet att många använder öronljus (säljs på naturapotek etc) och när man tar ut den är det som en lång och mysig "korv" av vax som kommer ut, hahaha.

Jag kollade upp blindtarmen och sonen har ont på "fel sida". Det kan vara vad som helst (förstoppning, ont i en muskel) men vi ska till vårdcentralen och kolla upp det.

2009-03-13 @ 08:58:28
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Mm, vi har också råkat ut för en "sån" läkare. Dottern skulle ha läkarintyg/dokumentation på skador (hon blev nedsparkad av en vuxen kvinna) tog han inte alls det på allvar. Han vägrade skriva rätt intyg (jag skriva bara lite i journalen) och skrev inte ner allt (på den sidan det är bara lite, inte så noga). Jag blev galen!

2009-03-13 @ 09:33:35
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Miss Attitude

Vilken väldigt fin blogg du har!!!!

Ha en trevlig helg.

Kram kram

2009-03-13 @ 10:50:37
URL: http://dkqa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback