Lword

Som de flesta flator har jag följt serien Lword, enda serien i världen som handlar mest om homosexuella kvinnor. Så här beskrev siten Lovefilm Lword när den kom ut för första gången 2004 i Sverige.. "L Word är en vågad och banbrytande TV-serie om livet och kärleken i en kvinnlig vänkrets i Los Angeles." Stämmer bra och det är en av världens bästa serier enligt mig. Nu idag såg jag den absolut sista delen någonsin.. säsong 6 och jag har inte missat ETT enda avsnitt. Kommer sakna dom allihopa och jag tänker inte gå in på någon handling om den här säsongen för det är säkert många som inte sett alla avsnitt än. Det finns folk som kämpar för att Lword ska bli en film precis som Sex and the City blev, får hoppas på att det blir så för då ska iallafall JAG se den på bio ;)



Puss o hej!


Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Åh den serien är jättebra!! Har tyvärr inte sett längre än andra säsongen men fastnade efter första avnittet.



Önskar en trevlig helg!

2009-03-13 @ 20:49:06
URL: http://metrobloggen.se/tinseltown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback