Melodifestivalschock!

Jag är mållös! Verkligen MÅLLÖS! Hur sjutton kunde Malena Ernman vinna på tittarnas röster?? Vad hände med alla i toppen hela vägen? Jag trodde att Sarah Dawn Finer hade en chans där när hon låg tvåa men ALLA som hade fått höga poäng hela vägen fick känna sig snuvade på poängen när skrällen "La voix" plötsligt fick högsta poäng av tittarna. Kommer vi ha någon som helst chans med den i Moskva?? Kommer vi få kvala nästa år? Det snurrar i hövvet och inte minst Malena själv höll ju på att svimma, hon trodde att hon var chanslös och vem trodde inte det? Jag är i chock verkligen och såg ni Måns Zelmerlöws min när han hade fått sina sista poäng och visste att han inte skulle vinna, då tyckte jag synd om honom. Men okej Malena, visa dom i Moskva då! Grattis.. eller nåt.







men jag är iallafall glad över att "Snälla snälla" inte vann för den låten klarar jag bara inte av.. nu ska jag trösta mig med ostbågar, japp det är lördag idag och jag måste trösta mig med nåt!








Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Gilena

Malena är cool, och har snyggast klänning. Japp, Moscow nexst!

2009-03-15 @ 02:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback