Nacka i västernorrland?

Jag har en sidmätare, där jag kan se vart alla kommer ifrån som besöker min sida.  Fast ibland så lever den nog sitt egna lilla liv för det var en som var från Nacka och sen stod det som län:Västernorrland. Nu får alla stockholmare spatt och spader när dom enligt den mätaren tillhör norrland! Och häromdagen stod det att en var från Bromma, i Skåne län! Hur många mil som helst fel det. Det är en amerikansk mätare by the way.

Min hotmail är lite hoho idag. Ibland får jag mail att jag har en kommentar att läsa, bara det att det kan vara 2-3 timmar gammalt då jag redan läst kommentaren för länge sen. Internet är ett gissel!


Rösta på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback