Rörigt på viktklubb

Idag var jag så motiverad när jag för första gången gick in på viktklubb.se för att börja mitt nya smalare liv. Det gick bra att skriva i vikt och längd osv. Sen skulle man skriva i vad man hade ätit hittills o sen skulle datorn räkna ut själv hur mkt kalorier och skit min frukost innehöll..visst skitbra tyckte jag och började leta vart på sidan det skulle ske.. men.. wtf jag hittade det inte!! Ingenstans.. och sen skulle man ta midjemått, sprang runt i hela lägenheten och letade, hittade en tumstock men förstod med en gång att det skulle ju inte funka för kroppen är lixom inte konstruerad på det sättet som en tumstock vill att jag ska vara konstruerad! Letade lite till och wooow jag fann ett. Skrev i, när min profil var klar så fick jag reda på att japp det är fetma och mitt midjemått låg på 18 cm mer än vad en kvinna ska ha. Sen kom jag på att min mage är ju inte som den ska vara utan den kan vissa dagar va så uppblåst att vem som helst skulle kunna komma fram till mig, krama om mig och säga grattis..till att jag är gravid! Så det där med midjemåttsmätning det skulle inte funka för då skulle datorn få fram att jag är obotligt fet.. o sen förstår ni stod det på ett ställe hur mycket man skulle få motionera  om man hade ätit det eller det.. för skojs skull tog jag fram 100g chips och herreguuud..då skulle man vara tvungen att bädda sängen i 4 timmar! What? Jag som knappt kan bädda sängen snyggt efter EN gång i 3 minuter! Sen upptäckte jag en annan sak som har me den där påsen chips att göra, då var man tvungen att spela TROMBON i 1 timme och 55 min! TACK o lov att jag ingen trombon äger för annars hade mina grannar ringt hyresvärden och bett dom bygga en hydda långt in i skogen som jag kunde flytta in i med det där oväsendet. Nepp jag tyckte den var väldigt rörig den där sidan så jag bestämde mig för att jag ska inte vara med där. Jag skulle bara bli förbannad när jag inte hittar hur jag ska gå till väga. Hann iallafall se att en tjej hade enbart börjat äta frukost så gick hon ner 13 kg. Och det är ju det jag har börjat med..äta frukost. Sen läste jag även i en del forum att viktklubbs ansvariga uppdaterar sällan grejer såsom matprodukter och motionsredskap. Crosstrainer fanns inte med. Det är ju många som håller på med sånt idag. Nepp jag ska fixa detta själv och visa både mig själv och andra att man minsann kan gå ner i vikt utan att slänga ut massa pengar på sidor på nätet som ändå inte hjälper mig!


Puss o hej!

Rösta på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback