Sådär ja!

Då har man vart lite duktig då och har haft släckt alla lampor + avstängd dator i en timme. Är världen bättre nu? Renare? Är alla krig slut? Inte? Å fan, då har jag slösat värmeljus i onödan då alltså. På tal om värmeljus, det är inte så miljövänligt det heller. Inte kommer dom per cykel inte, dom kommer med fordon som släpper ut en jävla massa avgaser. Men iallafall, jag satt med värmeljus och tittade på Robinson. Det har vart lite kluvet det där om det bara skulle vara belysning såsom lampor och dylikt eller om tvn var inräknad. Jag skulle ha haft väldigt trist om jag bara skulle ligga i soffan o glo i taket. Jag tittade ut några gånger och min stad var rätt duktiga på att släcka tycker jag. Iallafall på den gatan jag bor på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback