Stuffplug & Live Messenger Plus!

Inatt hittade jag då ett program som gör att man slipper öppna mailboxen via msn med Internet Explorer. Men man är tvungen att ha Live Messenger Plus! för att det ska funka. Länken till Stuffplug har du här: Stuffplug. Inatt krånglade det en del och jag loggades ut från MSN säkert 7 gånger på en halvtimme men nu har jag haft igång det i snart en timme och det verkar funka idag peppar peppar. Jag garanterar alltså inte att det funkar men se bara till att du har Plus! Jag har stört mig på att mailen via msn alltid öppnas i IE och jag hatar verkligen den webläsaren. Med Firefox kan man ju också göra så det mesta av reklamen försvinner. Länken hit är: Adblock Plus Filter Uploader. Där har du då just Adblock, ladda ner det och sen kan du välja själv hur mycket du vill se av reklamen. Aftonbladet tex har ju fruktansvärt mycket reklam på sin sida som gör att datorn kanske segar, idag har jag nästan ingenting. All reklam kanske inte går att ta bort, det märker du.





Men som sagt, jag kan inte så mycket om Stuffplug mer än att jag gjorde som det stod, funkar det inte för er så vet jag inte varför alltså *s*. *Tjöt* Men ha Messenger Plus! annars funkar det nog inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback