Ung på nytt, iallafall i håret!

Sådär, då var man nyfärgad igen och man ser 10år yngre ut, iallafall i håret men varför får man aldrig till det som frisören fick innan jag gick hem? Mitt hår har 511 olika virvlar och då lägger sig håret lite som det vill men när han gjorde det igår så var det så fint så. Måste man ha magiska fingrar för att få till det? Magiska fingrar har jag bara..*biter mig i tungan*..vi stoppar där tycker jag.

Gördeln har jag fått på mig också och det är så skönt! Här har ni en bild på den, kortet är egentligen mycket mer men för att inte visa min röv så markera jag de delar jag vill visa!



Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hallåååå..... Nu ploppar du ju upp lite här o var märker jag...

2009-03-20 @ 11:35:13
URL: http://www.metrobloggen.se/spykfall
Postat av: Linda

Men va fan du får väl använda fantasin lite lätt =)

Hahaha... Inte lätt nar man lider av svår bloggdyslexi som jag gör =)

2009-03-20 @ 12:02:24
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback