Färskpotatis

Jag skulle till ICA förut för att posta mitt kassakort som så passande kom tillbaka idag för att jag hade glömt att skriva under! När jag kom till ICA så hade jag naturligtvis glömt kassakortet hemma så jag passade på att hämta ut den enormt stora vinsten från V75 i lördags, 19kr. Jag ruinerar snart ATG med min tur. Jag skulle ha potatis till min kalvsylta för att göra mos på och vad fick jag se? Jo färskpotatis! Det köpte jag ju inte förstås för jag slänger inte ut pengar på potatis som kostar 46.90kr/kg bara för att dom är färska. Jag köpte gamla hederliga med lite mögelsubstanser istället för 8kr/kg.





Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Här kostade den 55 kronor kilot. Liiite för mycket, jag klarar nog att vänta ett par veckor till.

2009-05-12 @ 19:53:21
Postat av: Miss Dramaqueen

Haha, helt rätt! Inga pengar ska ut i onödan;)

2009-05-12 @ 20:51:56
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Miss Dramaqueen

Svar:ja eller hur? När man är rik kan man köpa mycket mögel iaf;)

2009-05-12 @ 21:02:44
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback