Hängpattar or what?

Jag pratade med min dotter förut som tycker att hennes katt är knäpp i huvudet. Den klänger i gardinerna, hoppar upp på dörrposter för att sedan glida ner. Hon undrade om hon kunde ta med sig Iza ut till pojkvännens mamma som bor på landet och köpa koppel till henne så hon inte springer bort.

Dottern: Men tänk om hon hatar det där jävla kopplet då och springer?
Jag: Hon kommer vara så upptagen med allt nytt och alla dofter så låt henne äta gräs och få njuta av att grässtrån kittlar alla hennes tuttar.
Dottern: Åh, det gör det nästan när jag går rakt på gräsmattan också.

Jag blev så tagen på sängen av hennes uttalande så jag brast ut i ett asgarv och fick henne att göra likadant.
Ja humorn har hon nog fått efter mig iallafall, dock inte brösten. Det skulle inte kittla några grässtrån på mina tuttar om jag så gick i en enormt vildvuxen trädgård och då är jag ca 12 cm kortare än henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback