Hoppas du har det bättre där du är nu Piggelin

Nu är det gjort, nu är min katthona i katthimlen. Kanske får hon träffa sin syster, kanske får hon träffa sin mamma. Hoppas hon iallafall kan äta utan att få ont, utan att känna att hon drar sig för att äta bara för att det inte är något att se fram emot.
Hon föddes på en bondgård för nästan exakt 10 år sedan och hon fick också avsluta sina dagar på en bondgård dock inte samma. Hoppas att hon nu har fått ro i sin kropp, fått känna friheten och fått träffa många vänner som hon kan leka med utan att fräsa åt dom.
Hoppas att du har det bättre där du är nu Piggelin..



Piggelin 9906??-090630

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

kram

2009-05-30 @ 18:53:22
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Anonym

Nämen har Pigge fått åka till katthimmelen? :( Usch så tråkigt, men skönt att hon får må bra nu!

Tänker på dig!

Kramen

2009-05-30 @ 19:08:40
Postat av: Anette

Men varför försvann mitt namn??

2009-05-30 @ 19:09:30
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: Japp nu slipper hon lida mer.. aldrig mera djur för min del. Kram

2009-05-30 @ 19:28:38
Postat av: Vigdis

Hoppas Piggelin har det fint i katthimmeln...



Jag har varit iväg några timmar, så jag såg inte din kommentar först nu. =)

Bilden på pressen ligger inte på min dator, men man kan se vad bilden heter på kodningssidan.

Det var den som gjorde min design (som jag inte ens har mail till) som la in den.

Vet inte alls hur man gör för att byta eller om det ens går.. eller, det måste det väl göra?

2009-05-30 @ 20:45:54
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Jatack, snällaste du! =)

Ska kolla genom datorn efter en ny bild.

jag är ute på nätet till och från under hela dagen i morgon, så det är bara att du hojtar när du har tid och så ;)

*Kram*

2009-05-30 @ 21:30:30
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Sill-Britt

Imorgon har vi Mors Dagsspecial på thecritics.se

länkar till alla möjliga mammabloggar- även din.

god natt, hoppas du och lillstumpan ligger och sover nu.

2009-05-31 @ 00:29:05
URL: http://www.thecritics.se
Postat av: Nike

Ja...nu har hon det bra. Men det är tungt, jättetungt. Jag blir alltid lika rörd när våra djur går bort. Man blir aldrig härdad. Jag miste min Irma i fjol och jag trodde inte jag skulle överleva. Men det gjorde jag, fast jag gråter varje gång jag tänker på henne eller som nu, när det gäller Piggelin.



Kram

2009-05-31 @ 23:22:15
URL: http://florsocker.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback