Imorrn är det fredag

Den här veckan har gått skrämmande fort. Var inte länge sen som det var söndag ju och ändå har jag varit hemma i två dagar. Många tycker att tiden går så sakta när man går hemma men det har jag aldrig tyckt dom här månaderna när jag gått hemma och varit arbetslös.

Idag kände jag mig verkligen behövd på jobbet. Alla drog och slet i mig. Fakturering stod åter på schemat och idag var högen dubbel så stor som förra torsdagen men jag har börjat få rutin på det där nu så detta kommer bli mitt jobb varje torsdag tydligen. Upptäckte också att jag hade skrivit 25 fel artikelnummer och satt upp på hyllorna så jag fick snällt sätta mig vid datorn och göra om det suck. Som sagt, jag kände mig behövd idag. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback