Imorrn kommer min dotter och hennes pojkvän...

...då ska jag ge mig på att göra köttfärslimpa. Jag har gjort det en gång i hela mitt liv. Hoppas den blir god för det är första gången min svärson äter här. Han hittade en t-shirt på marknaden som han tyckte att jag skulle köpa till honom. "Svärmors ögonsten". Jomen visst, nu är det ju så här att jag har ju ingen annan svärson och heller inga fler barn så han skulle ju automatiskt bli min..eh eller nej, kan man verkligen kalla sin svärson för ögonsten när han är 19 år snart? Hm tål att tänka på. I ett annat stånd (kanske skulle sätta den här meningen nån annanstans och inte så nära min svärson, ser dumt ut)så sålde dom kallingar och trosor med diverse tryck på. Inget ont talat om utlänningar men dom kunde ju faktiskt ha kollat stavningen på en del grejer först innan dom tryckte det på underkläderna. Vad sägs om "Tillhör Gunnr, Pärrs garage, Mikels egendom" Ja och några till på trosor! Hoppas att ni kan reda ut vad det egentligen ska vara. Min dotter såg ett par trosor till mig, sött..ett par vitrosa mormorstrosor som jag lätt skulle kunna ha som kombinerad bh och trosa! Nej tack. Anteckna gärna nu, jag använder bara boxertrosor och herrboxerkallingar utan gylf! Så underbart sköna.

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: Haha okej, katter är mysiga =)

2009-05-09 @ 12:36:45
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: CT

HAHAHAHAHA underhallande blogg!

2009-05-13 @ 04:57:10
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback