Köttfärslimpa och Iza är hemma igen

Min dotter och hennes pojkvän var här i eftermiddags och käkade köttfärslimpa med potatis och sås. Det var lyckat faktiskt och gott och dom åt med god aptit. Dom tog med sig Iza och min katt kunde äntligen pusta ut. Hon tycker det är jobbigt att ha den lilla här för hon får inte vara ifred och heller inte hennes mat. Förstår inte vart allt tar vägen i den lillas kropp för hon äter som en hel karl och låter som en också.

Fick ett MMS av min dotter förut med texten. Det här är Izas och mitt söndagsnöje! Jag frågade henne om Iza skrattar då men har inte fått svar på det än. Hon kollar väl det fortfarande. Gjorde jag fel som släppte iväg henne tro? Arma kisse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Testar.

2009-05-11 @ 09:37:16
Postat av: Sill-Britt

Det var jag som testade! Nyss gick det inte att lämna kommentar.

2009-05-11 @ 09:37:57
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Frogprincess

Samma färger som min Ronja.

2009-05-11 @ 12:12:11
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback