Lite småkär

Jag har ju börjat prata med en tjej på ett community och igår satt vi och skrev till varandra i många timmar i sträck. Hon är förbannat trevlig, rolig och ger mig så där småmysiga och härliga meningar i skrift.
Och hon har fått mig att bli lite småkär. Då menar jag inte i henne utan dom länkar till musik på Youtube hon skickar. Det är hennes sätt att få mig att lära känna henne lite bättre och inte bara genom skrift, gulligt tycker jag.

Här är några låtar hon har skickat.

Beautiful Sin - Closer to my heart


Hero of War - Rise Against - Appeal to Reason


Poets of the Fall - Late Goodbye


Poets of the Fall -Where Do We Draw The Line


Poets Of The Fall - Passion Colors Everything


Jag älskar ju Takida och deras sound. Poets of the Fall låter lite som dom emellanåt. Jag har ännu en gång vidgat mina vyer när det gäller musik. Tack goa du för dom här länkarna!

Kommentarer
Postat av: Anna L Den Kollektiva Luffaren

=)Kram o buff

2009-05-18 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback