Nehe inget jobb idag

Precis när jag skulle gå så satte min mage igång och nu bubblar det och svider så där som det gör ibland i min kära mage. Saknar den godiset? Läsken? Protest protest verkar den skrika men då får den banne mig skrika för den får inget sånt. Jag bestämde mig riktigt ordentligt igår morse när jag skulle klä på mig och åka till jobbet. Byxor som annars har vart väldigt stora och hängt som en säck potatis i baken satt nu åt som sjutton. Jag gillar inte det och inte har jag råd att köpa nya byxor heller så jag MÅSTE gå ner i vikt. Alla t-shirtar sitter som berget på mig och visar varenda valk. Det funkar inte längre så nu ska jag ta i med hårdhandskarna! Träna träna. Blir min mage bättre framåt 16tiden så åker jag iväg och tränar 16.30. Måste det, tvungen, japp!

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Jag måste också ta tag i detta, mer långpromenader och tänka lite på vad jag äter. Jag dricker inte läsk och äter ganska vettigt. Men såserna, de kommer att bli min död..

2009-05-12 @ 09:21:07
URL: http://www.metrobloggen/babiantuttar
Postat av: Michael

Cool blogg du har :)

2009-05-12 @ 13:58:58
URL: http://migueel.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Svar till Michael: Det gick inte att kommentera i din blogg, det var nåt fel där :( men tack så mycket :)

2009-05-12 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback