Ständiga larm i öronen

Jag har ju Tinnitus och eftersom jag häromdagen blev omkörd av en ambulans och brandbil när jag åkte från jobbet så har jag numera deras tut-tut-tut som tinnitus. Vet ni hur många gånger jag sprungit till fönstret för att jag tror att det är utryckning eller? Hur många gånger som helst! Jävla skit. Jag fick förresten papper från Öron-Näsa-Halsmottagningen idag om att jag ska få komma dit. Vet inte om det gäller hörselprov eller sömnenheten. I Juni fick jag tid iallafall. Starkt jobbat!

Kommentarer
Postat av: CT

nejmen rackarns..



ONH.. dar jobbade jag forut! KS i Stockholm.

2009-05-14 @ 23:13:19
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/
Postat av: CT

Japp, det finns ett somnlabb pa KS, de utfor aven snarkoperationer dar. Manga snarkare ar trotta och ofokuserade dagtid, konstant.

Hehe av misstag skrev jag forst knarkare (de lar ju vara trotta och ofokuserade ocksa)

Klockan ar 6 timmar bakat har, sa nar det ar 6 pa morron dar sa har vi midnatt. Brukar vara populart och ringa o onska Gott Nytt ar varje ar nar klockan blir 12 hos mig..hehe











2009-05-15 @ 07:21:11
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Det ska visst vara fruktansvärt irriterande att ha tinitus. Glad att jag slipper!!!

2009-05-15 @ 08:26:41
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Pezze

jadu... själv har jag ocå inbyggd tinnitus i min öra som kan ibland smitta min andra örat med tinnitus.. ;/



e ju som sagt döv, men född hörselskadad så jag hajar hur du känner... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback