Står det Lego i pannan på mig?

När jag trodde att jag hade fått nåt annat att tänka på än den som suger energin ifrån mig så dyker nästa upp. Står det Lego i pannan på mig? "Lek med mig". Har fått nog av folk som säger en sak och gör precis tvärtom. Hur fan ska man kunna lita på nån då? Trodde jag hade fått energi till att komma framåt, att få en skjuts i baken men nej då, inte ska väl jag få ha tur nångång. Fortsätt gärna i samma spår Sune, du är inte värd att få må bra, du är inte värd att få känna dig speciell, du är inte den där vännen som står högt upp på listan, du är den som finner dig i att bara få finnas till när du behövs eller när ingen annan finns tillgänglig just för stunden. Du  råkar bara finnas i en kontaktbok bland alla andra och letas upp när det är sista utvägen. Du är den där som skyfflas undan när det kommer något bättre och intressantare. "Du vet väl om att du är vääärdelös?!" Japp orken har tagit slut igen. Glödlampan har slocknat, kontakten är urdragen, strömmen är av totalt.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: C

Inte är du värdelös. stirrar argt Det är bara det att det finns dumt folk som inte vet bättre. Energitjuvar är skit. Börjar själv få tillbaka min energi efter en stöld. Det vänder, men det kanske bara tar lite tid.. Kramen!

2009-05-19 @ 23:32:31
Postat av: Sill-Britt

Du är VÄRDEFULL!

2009-05-19 @ 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback