Free-food

Free-food är väldigt sega med att stoppa in pengar för grejer man gjort på deras sida. Jag ska ha närmare 80kr av dom och när inget hänt på en vecka mailade jag dom och hotade med att gå ut i media. Idag fick jag svar av dom.

"Hej,

Jag ska börja med att beklaga den långa svarstiden.

Vi saknar för närvarande personal i Sverige.
Därför, låt mig svara dig på danska nedan.
Om du har svårt att förstå mig då alla försök att översätta min text på: translate.google.com

Vet du någon som bor i Skåne-området och som vill arbeta heltid med oss på vårt kontor i Köpenhamn, så känn dig fri att be dem att kontakta oss."

 

Så bor nån av mina läsare i Skåne och är arbetslös och känner för att jobba i Köpenhamn så hör av er till dom på mailadress [email protected].

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Öhhhh, men fick du inget svar angående DIN fråga?? Fått några pengar? :)

Puss

2009-11-05 @ 18:00:01
Postat av: Sune...the girl

Svar till Anette: Jodå jag skulle få pengarna nästa vecka s. Puss

2009-11-05 @ 18:43:49
Postat av: Orsis

Vi sitter i samma båt! Fsat köpenhamn det vetti tusan och det verkar ju som om de krånglar med pengar låter inget vidare!!

2009-11-05 @ 21:52:33
URL: http://metrobloggen.se/orsis
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Tur att det är krut i dig och att du är noga! Puss och dask!

2009-11-06 @ 00:06:12
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Jag tyckte också det var roligt - men för honom var det blodigt allvar =)

2009-11-06 @ 00:23:06
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback