Inget vaccin

Nehe, jag gjorde mig fin i onödan. Jag strök min rosaröda blus med volanger och mina orange byxor med pressveck HELT i onödan. När jag kom till sjukhuset så stod det på en lapp att pga brist på vaccin så är det bara på tisdag och torsdag vecka 48 för oss 40åringar, yngre och personer i riskzonen. Det är måndag idag så vitt jag vet, det stod inget om det på hemsidan förra veckan så inte fan tänkte jag på att titta imorse innan jag for iväg. Jag smsade min dotter som inte bor långt från sjukhuset och undrade om jag fick komma förbi en sväng och det gick bra. Städat och fint var det också om det inte var panikstädat innan jag kom men det tror jag inte. På vägen hem gick jag genom stadsparken och ekorrar är nog ett av dom sötaste djuren jag vet så självklart fotade jag, hade jag inte vart så höjdrädd så hade jag nog klättrat efter i den takt han försökte undkomma mig. Skulle se ut det. Men eftersom jag är ganska ovig och otymplig så hade jag väl fått ringa brandkåren efter hjälp för att få komma ner där jag sitter på första grenen och dinglar med benen när 3 stora och starka karlar ska ta ner mig.

 



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Ekorrar är underbara.

Jag slipper detta köande för vaccinet då farbror doktorn dyker upp på min arbetsplats och sticker nålen i armen medans jag jobbar...

2009-11-23 @ 18:51:04
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback