Julskyltning

Imorse skulle jag bara gå över till second hand för att se om dom hade nån stake till mig, behöver en till sen är jag nöjd men nehe det hade dom inte så jag gick till ICA för att köpa ljus, naturligtvis så var automaten i vanlig ordning out of order så jag fick gå till stan för att ta ut pengar. Idag är det liksom julskyltning och dom flesta har fått sin lön och det resulterade i att kön till automaten var SKITLÅNG! Jag stod där ändå och när jag ändå var där så glodde jag runt lite. Köpte en mjuk kaka från Ewas sons klass som dessutom Ewa hade bakat, skitgod verkligen, man vill ju gynna skolbarnen så dom kommer längre än till Skara Sommarland som ligger några mil härifrån. Sen fick jag besök av dottern och en kompis till henne. Vi åt Ewas kaka, lussebulle och adventstubbe, det är som prinsesstubbe fast rosa och en marsipangris och en tomte på sen ville Ewa ha med mig nere på stan igen och snäll som jag är så gjorde jag det. Hennes yngste son var med men han tjötade redan efter 5 minuter att han ville åka hem så vi skjutsade hem honom. Innan det var vi inne på hälsokost och där var det en tomte som gav alla julklappar, tom mig!
Fyverkerier som avslut som var mäktigt som fan men eftersom jag nu har gått tillbaka till min gamla mobil så ser den bilden ut som en potta med skit.

Grisar som man skulle gissa kilona på så fick man en halv gris i pris eller nåt

 

Barnen var säkert jätteglada över att ha fått vitaminer

 

Föreställande fyverkeri

 

Jag var på ICA som sagt och skulle köpa ljus, då upptäckte jag en förbryllande sak. 10-packen var 10kr billigare än 8-packen, kan nån förklara varför? Det var ju ICAs båda två. Får inte riktigt ihop det.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback