Min dotter har fått en chokladkalender

Min dotter är 21 år, hon har flyttat hemifrån och bor med pojkvän men när jag köpte en chokladkalender till henne förut så blev hon jätteglad! Jag har köpt en varje år i många år och trodde hon hade vuxit ur det där men icke. Får se om hon nu kan hålla sig att bara ta EN per dag och inte ta alla 24 på två dagar som hon gjorde när hon var liten.
En del ränder försvinner inte tydligen. Undrar om hon ska ha en sån när hon är mamma också? Återstår att se.

Jag skulle egentligen ha haft besök hela helgen men det sket sig praktiskt taget. Hon har maginfluensa och det känner inte jag riktigt för att få måste jag säga så hon får allt sitta där med hinkar både fram och bak.

Idol snart och japp jag ska göra chicken a la king...IGEN!

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Ja i det läget är det nog bästa att besökaren stannar hemma :-(

Hoppas att hon kryar på sig snabbt.

2009-11-27 @ 19:51:20
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: LJ

Jag gör en godiskalender till min syster varje december och hon blir lika glad varje år, hon är nu över 30 och har tre barn.. Så nu "måste" jag göra en till särbon oxå varje år.. 44 år och samma glädje där.. Vissa saker blir man nog inte föe "stor" för...

2009-11-27 @ 21:29:45
Postat av: Sune...the girl

Sv till LJ: Åhh så du menar att min dotter ALDRIG kommer bli för stor för en chokladkalender? Det är inte för barnens skull din syster blir glad nu då? s

2009-11-27 @ 21:36:18
Postat av: LJ

Nepp,hon gömmer den för barnen... :-)

2009-11-28 @ 07:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback