På stan med dottern

Imorgon ska jag på stan med min dotter. Hon ska visa mig alla julklapparna hon ÖNSKAR sig. Japp önskar med stora bokstäver för det är nog första året som hon uttryckte det så. Förut har det alltid varit VILL HA. Åldern tar ut sin rätt med positivitet vill jag lova. Eftersom hon nu bor i eget hushåll så vet hon också pengars värde och att det kostar att ha eget och därigenom även vet att jag inte har så stor ekonomi att jag kan köpa henne en bil, en häst eller heller inte kläder för flera tusen. Vi har en affär här i stan som är billig. Det finns mycket fint till hemmet eller vad sägs om grytunderlägg för 20kr? Tabletter (underlägg till tallrikar) för 20kr styck eller om det var för 4 stycken minns inte riktigt vad hon sa, självklart ska allt vara i turkost. Jag gillar den här julen märker jag för det är bara till henne jag ska köpa julklappar. Det kommer bli underbart att få ge henne sånt som hon verkligen blir glad över att få och naturligtvis den där morgonjulklappen som hon sa häromdagen igen, precis som förra året. "Mamma, du ska inte tro att bara för att jag har flyttat hemifrån så kan du skippa min Toffifee!". I flera år har jag köpt en sån där lång med 3 stycken kartonger med såna i. Undrar om det upphör när hon själv får barn eller om hon tvingar dom att köpa såna till henne och smyga in och lägga dom brevid sängen när hon har somnat.  Det ska iallafall bli kul att gå på stan med min dotter imorrn!

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Hihi höhö :P



Hälsa dotra!

2009-11-12 @ 08:01:38
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback