Vaccin

Inatt lät jag dörren till sovrummet vara öppen för att se hur katterna betedde sig. Dom såg ut som två ugglor när det aldrig skedde att jag stängde dörren. Hade svårt att somna inatt, varför vet jag inte men till slut gjorde jag det iallafall och efter en kvart så var det high life mellan lakanen och då menar jag katterna. Dom for upp i sängen, började bråka alt leka men glömde att människor inte är döda när dom ligger ner för att sova så jag vaknade och röt till. Ugglorna uppkom igen. Dom slutade tvärt, tittade på varandra och sprang ut i vardagsrummet. Dom blev väl så chockade att dom inte fick bråka ifred som dom senaste veckorna att dom lade sig för att sova. Jag somnade om och vaknade av alarmet som säkert skulle kunna väcka upp döda, fel signal hade jag ställt in mobilen på.

Nu ska jag ta bussen till sjukhuset för att ta mitt vaccin i armen. Mitt ex sa till mig att dricka nåt vitaminaktigt innan jag tog den så jag drack ett glas apelsinjuice men tänkte inte på att jag precis hade borstat tänderna så det smakade mer kattpiss än apelsinjuice men hey, vitaminer, innebär det nu att jag inte ska bli sjuk av det här vaccinet bara för det så får det gärna smaka vad som helst.

Skriver mer sen, OM jag kan vill säga.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja lycka till nu! du ska nog se att det kommer gå kanonbra! kommer bara göra lite ont i armen sen ;)

2009-11-23 @ 08:40:56
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback