Veckans chock

Har tittat på Idol precis och först fick jag en chock att Mariette satt säkert för jag trodde hon skulle ryka idag och nästa och den största chocken blev att Erik för första gången satt löst, Erik liksom, killen med en röst som skulle väcka upp dom döda, trodde jag inte skulle kunna hända. Har alla flator runt om i landet vänt Erik ryggen för att rösta på Mariette idag bara för att det avslöjades att hon är flata? Det brukar vara så i flatvärlden. Jag vet själv då Cicci Ramsby var med i Idol och när jag fick veta att hon var homosexuell så hejade jag helt plötsligt på henne. Kan det vara så att Mariette kom ut i rätt ögonblick? Jaja heja Mariette och Erik säger jag då.

Tillägg: Jag trodde det var nåt nytt att Mariette avslöjade att hon är flata men redan 2009-10-10 var hon med i Aftonbladet och berättade om sin flickvän vilket jag tydligen hade missat. Här är artikeln

Kommentarer
Postat av: emmelist

jag håller med totalt. jag hade hellre sett mariette och reza hänga löst. inte erik! helvete! killen med en pipa utav dess like :D fattade ingenting!

nästa gång måste mariette åka

2009-11-21 @ 12:04:09
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

ja jag och morsan skrek också! haha

jag brukar aldrig se idol men man har ju läst artiklar och hört videoklipp och så... fattar inte hur erik kunde stå där alltså. han är ju klockren!!!



men sen gillar inte jag mariette... hon känns falsk som person och sen har hon ju redan släppt plattor. så känns bättre om ngn annan kunde få vinna. sen var calle totalt klockren igår .D

2009-11-21 @ 12:33:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

haha ja kanske det :) jo hon har släppt plattor iaf. så heja då fram erik istället ;)



vad blire idag då?

2009-11-21 @ 12:39:37
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

men hörru det lät ju gudomligt gott måste jag säga :D



du får gärna dela med dig av hela receptet ngn dag.älskar att testa nya rätter :D



tack själv för att du svarar tillbaka. alltid intressant att "möta" nya människor. :)

2009-11-21 @ 12:57:35
URL: http://HTTP://WWW.EMMELIST.BLOGG.SE
Postat av: Frogprincess

Ja det var verkligen en chock att Erik satt löst (såg inte utröstningen). Han har en av de bästa röster jag hört!

2009-11-22 @ 20:03:45
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Peter

Erik maler och gapar på i sitt Bon Jovispår.

Och att välja en av de vidrigaste låtarna och gapa sig igenom(kelly Clarkson)

2009-11-24 @ 06:52:54
Postat av: Anonym

mariette borde varit i final, bäst av alla i hela idol, klassar ut skrikaren erik och luffaren calle totalt

2009-12-11 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback