Äntligen

Igår när jag hade sovit en stund. I sängen brevid låg Iza och när Nogger märkte att vi började vakna till så hoppade hon också upp. Jag väntade med andan i halsen för att jag trodde att det snart skulle bli bråk men döm om min förvåning när båda började tvätta sig och sen gjorde Iza nåt som jag inte trodde jag skulle få se. Hon började även tvätta Noggers tassar och hennes ansikte. Jag satt där som en fågelholk och när jag väl fått videofunktionen på mobilen så hade hon slutat. Men det är ju helt underbart. Dom har lekt en hel del idag. Jag hoppas att det bara är på skoj men jag har läst lite och det är en viss skillnad på lek och bråk så jag får hålla koll på skillnaderna. Ingen av dom har fräst eller jamat när dom har hållit på sådär så det är nog lek då förhoppningsvis.

Eftersom A-kassan skickade fel veckokassakort och jag inte upptäckte det förrän i söndags när jag skulle skicka in dom så dröjer mina pengar YTTERLIGARE en vecka, alltså en vecka till suck. Jag ringde och bad om att få ett nytt lösenord till Internetkassan så jag slipper dom där jävla korten igen. Idag fick jag det och det var ju hur smidigt som helst att fylla i det på nätet men jag tror inte att jag hinner få dom nästa torsdag ändå tyvärr. Jag litade ju på att vecka och datum var rätt på korten när jag fick dom. Tyvärr. Så nu får jag leva på 450kr till nästnästa torsdag. Kul...eller inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas din dag blir perfekt! :)

2009-10-15 @ 13:38:25
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Det låter som lek.

2009-10-16 @ 18:59:47
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Doris/doje

HÄRLIGT att katterna verkar tills att bli vänner !!

Inte lika roligt att dina pengar dröjer så ...

Önskar dig ändå en skön helg.

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-10-16 @ 20:52:06
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback