Är det inte det ena så är det det andra

Jag låg och läste till klockan var runt 2.30 inatt. Somnade sedan på stört men vaknade väl en timme senare av att Iza körde klorna under foten på mig. Jag vrålade nåt jag inte minns och som säkert inte ska upprepas i min blogg heller för den delen. En stund senare vaknade jag igen efter att ha somnat om av att jag fick sendrag i höger vad. Jag skrek högt och Iza ställde sig upp sömndrucket (den lilla markattan hade hunnit somna) och undrade vad jag höll på med. Det gick över och jag somnade återigen. Då fick jag sendrag i vänster vad och skrek lika högt så nu går jag här stapplande som en 90åring. Jag får börja dricka mer vatten för detta går inte. Dom säger att det är vätskebrist och eftersom jag då hade hällt i mig en del alkohol i lördags och drack läsk hela söndagen så hade jag väl ingen vätska kvar. Jag vaknade runt 8 av att dom återigen grävde på andra sidan gatan. Jag som trodde att jag är väldigt hörselskadad när jag sover men tydligen inte.

Har ni sovit bra? Bättre än mig hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback