Besök och tugg i fötter

Godmorgon. Den kunde ha varit godare om man inte hade vaknat 511 gånger av att nån liten illbatting bestämde sig för att leka "Inte nudda madrass", vilket gick ut på att trampa på sovande människor så mycket som möjligt. Mia kom igår och det var ett kärt återseende och så jävla BRUN hon var människan. Jag hade kunnat äta chokladbollar med hela ansiktet utan att ens komma i närheten av det där bruna hon hade skaffat sig över hela kroppen. Hon tyckte Nogger var alldeles bedårande och tydligen var det ömsesidigt för Mia fick inte ha sina tår i fred i natt eller också var det för att hon tog upp hela andra sidan av sängen. Nogger var överallt och ingenstans men vi kände vart hon var nånstans för hon är dålig i magen och hennes fisar luktar död get eller nåt. Får avmaska henne imorgon eftersom hon vart ute och fångat möss och råttor på förra stället. Hon gav i från sig den doften redan i bilen hem så det är inte min mat den kommer ifrån tack och lov. Ska köpa tonfisk idag och blanda i riset för enbart ris var ingen höjdare. Jag har stängt dörren in till sovrummet för att Mia sover fortfarande och jag vaknar ju i vanlig ordning efter bara några timmar så jag måste gå upp. Väcker henne sen med frukost på sängen.

Nogger har lagt beslag på Izas bädd vilket inte är populärt

 

En helt avslappnad och sovande Nogger

 

Mia pratade med Nogger så hon vägrade glo in i kameran

 

Kliar i tänderna så Nogger bara måste bita matte i fingrarna


Kommentarer
Postat av: sara

va gulliga bilder:)

2009-10-12 @ 18:05:32
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback