Den är här!

ÄNTLIGEN har den kommit. Jag trodde aldrig att vi skulle få den samtidigt som premiären men idag kom den. Vad jag pratar om? Joooo Michael Jacksons film THIS IS IT såklart. Jag och en kompis ska nog gå och se den på fredag om hon får barnvakt till sina två söner. Den ska upplevas på bio helt klart och jag ska njuta av popcornen HELA filmen och inte bara under reklamen som jag brukar göra. Så najs att få se det sista han gjorde i livet typ, ja utom att dö då. Se den för det tänker jag göra!




Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Åh jag längtar tills den kommer på DVD!

Jag klarar inte av bio (lär va jävligt mäktig se den där) så får nöja mig med se den hemma.. då kan man dessutom grina lite om det behövs ;D Haha..

2009-11-07 @ 17:21:34
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback