Fis i fejset

Min dotter var här idag. Jag bjöd på middag (fläsk med löksås) och sen skulle vi plugga. Hon fick förresten VG på provet vi tragglade till i fredags. Duktig tjej. När vi hade ätit så skulle hon gosa med Nogger. Jag hann inte riktigt med att säga ..INTE MAGEN.. när min dotter gosade in sig i Noggers mage som resulterade i att hon släppte en fis rätt i fejset. Dottern höll på att spy för som sagt, Noggers fisar luktar inte senaste parfymen av Axe precis utan istället nåt i stil med Konsums egen från 70talet som stått i ett badrumsskåp sen dess. Nogger verkar ha väldigt känslig mage för så fort man tar i henne så släpper hon sig.
Jag köpte avmaskningsmedel idag och stoppade i Nogger en halv som tjejen på Apoteket sa att hon skulle ha. Det gick hur bra som helst men när det gäller Iza så får det nog bli narkos för att hon ska få i sig det. Hon ska ha 1 1/2 tablett. Jag gjorde samma procedur med henne som med Nogger men det slutade varje gång med att hon spottade ut den och efter 5 försök gav jag upp. Får försöka imorgon igen.

Jag har druckit två stora glas med julmust idag och det var verkligen himmelskt!
Det blir en tidig kväll idag för jag är helt död efter att ha sovit några enstaka timmar inatt och jag ska upp och tvätta klockan 7 imorgon bitti så jag säger godnatt och hoppas att ni sover så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback