Helt okej

Visst saknar jag dig men det är helt okej att du inte vill ha mig i ditt liv längre. Jag har för länge sen accepterat det. Det enda som gnager mig lite är ett sms du skrev bara några veckor innan:"Den som inte vill ha dig i sitt liv är en idiot". Ja så du är väl en idiot då ;).  Detta är en ny känsla. Kände igår att det var det enda och även det sista men det är också okej. Säger ödet att det ska vara så här så är det så. Framtiden är vår...men på varsitt håll, för evigt. Jag hoppas att ditt liv är som du vill ha det och att du är lycklig, det är det enda som betyder nåt. Du finns i mitt hjärta från det förflutna och det kan ingen ta ifrån mig. Tack för allt.

Kommentarer
Postat av: Britta

Åhh så fint sagt! Du är så fin. Den du viger dig hjärta kan skatta sig lycklig. Kram

2011-12-30 @ 00:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback