Klådastillande

I torsdags var jag på apoteket för att hämta ut Hydrokortison. Det skulle vara klådastillande sa hon i kassan så käckt. Jo men eller hur! Jag kliar ju nästan ihjäl mig på nätterna, alltså ännu mer INNAN kortisonet för sjutton. Det rubbar hela min sömn. Inte för att den var så bra innan heller men nu är den förjävlig. Somnade runt 2.30 inatt och vaknade 7.30. Utanför stod två hungriga katter. Jag stänger numera sovrumsdörren på nätterna och nu får dom inte vistas där ens på dagen för nu har nån av dom börjat jävlas med att kissa i nån av sängarna. Dom är smarta förstår ni. Dom kissar inte PÅ täcket utan kryper under och gör det på lakanet så jag märker det inte förrän jag lägger mig och känner nåt blött. På såvis kommer jag inte på nån av dom. Därför har jag nu dörren stängd för jag orkar inte hålla på att skura madrasser och byta lakan stup i kvarten. Vet inte varför dom gör så för det kan inte vara en ofräsch låda för igår gjorde jag rent den innan jag bäddade så någon hade gjort det när det var bäddat.

Idag ska jag vara barnvakt åt lilla Josefine och ha henne över natten. Det ska bli kul och underhållande och självklart ska jag tjöta hål i huvudet på henne, dvs att lära henne att säga Sune till mig. Borde ju inte vara så svårt eller hur?

Jag är dötrött men jag får sova när hon sover middag sen. Ha en fin lördag alla. Ut och skräm skiten ur folket med diverse skräckutseende. Själv behöver jag inte ens klä ut mig.

Happy Halloween på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback