Plötsligt så händer det

Jag har ju hoppats men aldrig trott. Jag har längtat men aldrig för mitt liv hade jag trott att det skulle ske. Hon hörde av sig igår kväll. Tjejen är ingen idiot, hon vill ha mig i sitt liv igen. Jag satt vid datorn i vanlig ordning runt 23 och plötsligt lyser mobilen och jag hade fått ett sms. Jag tar upp den och ser ett nummer jag inte kände igen och läser och det avslutas med namnet på tjejen. Det snurrade i mitt huvud, jag darrade hela jag..jag svarade kort och hon ringde upp. Vi pratade till 3.30 imorse om allt och inget. Plötsligt så händer det när man minst anar det. Livet är underbart ändå.

Idag ska jag cykla till apoteket och köpa avmaskningsmedel. Får se om det är därför som Nogger är lös i magen. Hela morgonen har Iza sprungit och jagat Nogger, svårt att veta om det är på skoj eller om det är för att Nogger hela tiden äter ur hennes matskål, dricker hennes vatten, kommer under badkaret men inte Iza. Jag och Iza hade en kväll för oss själva igår. Hon låg framför mig vid datorn medan Nogger låg i soffan och sov i några timmar.
Idag är det måndag och solen skiner. En helt underbar dag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback