Som en urvriden skurtrasa

Min dotter kom aldrig, hon slutade inte förrän kl 15 så det skulle bli lite sent om hon kommer efter. Jag har sovit mycket och fått i mig lite att äta, första på 22 timmar. Det har jag fått behålla men jösses vad jag känner mig hängig. Trött, ont i hela kroppen, feber och allmänt urvriden som en skurtrasa. Jag har mellan sovtimmarna försökt förstå min telefon och jag börjar faktiskt förstå den mer och mer. Eftersom jag inte har vart ute nåt idag så blir det kort på mina katter med den nya kameran.

Iza lite sur

 

Nogger visar att hon minsann kan sånt som människor inte kan


Kommentarer
Postat av: Nina

Stackare.. Det är konstigt hur vi vuxna blir så DÄCKADE- jag har vab för Jonna och hon är pigg som en mört. Får ont i magen varannan timme- går på toa och så är det bra igen.



Iof ganska skönt det, jag hade lite dåligt samvete när jag blev GLAD (haha!) över att få vabba. Får ju tre gånger så mycket pengar per dag då ju..

2009-10-20 @ 19:36:18
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback