Tröttare än vanligt

Efter att jag började med dom klådastillande tabletterna är jag tröttare än vanligt. Jag skulle kunna sova 24 timmar med några pissepausar emellan hur lätt som helst. Imorse vaknade jag 6.30 men gick bara upp för att ge katterna mat och vatten, tog mina tabletter sen gick jag och lade mig igen och sov till 10.30, det var riktigt skönt men är tung i huvudet och lite småyr, undrar om det är biverkningarna. Jag stängde dörren in till mitt sovrum så jag verkligen fick sova utan att få en studsande katt i nyllet eller bli biten i tårna. Dom bråkade säkert utanför men det hörde inte jag ett skvatt av tack och lov.

Jag äger 50kr till på torsdag och visst är det så att är man utan pengar så längtar man ihjäl sig efter saker. Just nu är jag grymt sugen på banan och på torsdag är jag säkert inte det längre.

Hoppas ni alla har det bra och att ni får en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin lördag! Kram /M

2009-10-24 @ 14:58:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback