Då kör vi igen!

God morgon! Nu har jag fått lite andning och det har väl hänt lite mer i mitt liv sen sist. Inte mycket men lite.
Först vill jag passa på att skriva om den här artikeln.

Hur tänker man när man gör 15 aborter på 16 år? Varför använder man abort som ett preventivmedel? Allt det här skriver Irene Vilar, 40 år om i sin bok. Jag kunde inte ens göra en utan att vara livrädd för att nåt skulle gå snett och att jag inte skulle kunna få fler barn efteråt. Jag hade tid för abort när jag var gravid (har bara varit det en gång) men avbokade den, som tur är för det för min dotter är det bästa som någonsin har hänt mig.
Aftonbladet skriver om Irene och vill ni läsa mer så finns artikeln HÄR

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Aftonbladet väljer att inte skriva när en abortmotståndare, Pouillon, mördades i USA härom veckan.

2009-09-23 @ 08:23:41
Postat av: Lina

Om du läser artikeln inser du att hon inte använt abort som ett preventivmedel.... Hon är "sjuk" och har gjort detta för att skada sig själv. Precis som vissa skär sig i armar osv...

2009-09-23 @ 08:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback