Dotter med pojkvän är portade hos mig!

Imorse kom min dotter med pojkvän ÄNTLIGEN hem från Turkiet. Runt 14tiden såg jag henne på Facebook och skrev att dom är hemma nu men är hur sjuka som helst. Det hade börjat i lördags natt (tur i oturen alltså). Pojkvännen ligger i feber, hostar som en gris och är döförkyld medan min dotter har allt det där utom febern. På planet hem inatt så satt nästan alla och hostade och snörvlade. Svininfluensan, here we come!
Dom är inte välkomna till sjukhuset, sina skolor eller heller inte hem till mig. Dom får snällt ligga där och snörvla ikapp med varandra om det nu inte blir värre för då måste dom ju åka in. Dom var skiträdda för att dom skulle hamna i Karantän i Turkiet men det slapp dom.
Hoppas bara dom blir friska (dom köpte godis till mig ju!) Ego? Jag? Näääe bara supergodissugen!

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Sv. Tack så mycket.. Jepp, det är riktigt silver =)

Jag är själv nickelallergiker, och jag kan använda silver. Men jag kan inte svara på om det är alldeles helt nickelfritt...

2009-09-07 @ 23:06:04
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Jag har hitintills sålt bara till vänner och bekanta o tagit runt 300:- för brickorna som ser ut som på bilden, och namnbrickor 250:-

Annars har det varit olika, beroende på hur lång tid det tar att göra =)

2009-09-07 @ 23:22:17
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback