Första dagen sen i söndags!

Äntligen har jag fått vart ute efter mina dagar med herr, fru och hela familjen influensa. Jag cyklade till ICA, när jag klev in så förväntade jag mig nästan att det skulle stå en en hel hop med människor som spelade på triangel och mungiga för mig men icke, det uteblev.

Jag köpte hårfärg och kattmat och jag letade febrilt efter Stig och hans gäng som skulle komma fram till mig och säga: "Inte ska tant behöva äta kattmat!" Men även dom uteblev. Allt var som vanligt. Men det gör inget för idag ska jag få komma ut på landet och fira min styva mor (tur jag inte har en styvfar för då hade det där blivit lite snuskigt). Solen skiner och banne mig jag med!

 

Inte så konstigt att det är Sveriges mest köpta hårfärg när samma användare måste göra om hela proceduren 2 veckor senare! Jag ska inte avslöja vad det är för märke men kan säga så mycket som så här, det börjar på J och slutar på ane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback