Hello Grandma´!

När jag fyllde år så fick jag som bekant pengar. Det jag inte skrev var att jag också fick en duk jag ska brodera av min faster. Jag har aldrig i hela mitt liv broderat dukar. Däremot (håll i er nu) så har jag broderat en jävla massa tavlor. Jag är den som har ett kall i livet. Att göra alla barns doptavlor i släkterna! Efter 11 stycken kan jag säga så här: Jag SPYR på doptavlor! Jag tog kort på några tavlor jag gjort här hemma. Dom ser inte mycket ut för världen för folk som aldrig broderat eller uppskattar broderat men kan säga att det är ett jävla jobb med dom.

Den icke påbörjade duken

 

Gjorde denna på 2 dagar då jag låg i sjukhussängen efter en öronoperation

 

Snacka om 4 nyanser av brunt

 

Den här är den största jag har gjort

 

Nångång när jag är hos mina föräldrar ska jag ta kort på den finaste jag har gjort. Ett änglaansikte med guldtråd i håret. Den är faktiskt jättesöt.

 

 






Kommentarer
Postat av: mammatezzan

fina =)

2009-09-29 @ 15:41:54
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: annika M-Gräddnos

Jag hade lite rätt iaf...Du är lite pysslig av dig i smyg:))



Fina alster du har gjort!



Ha de bra och akta dig för nålen, den är vass!:)

2009-09-29 @ 15:46:08
URL: http://123minsida.se/lillamy
Postat av: Doris/doje

GRATTIS , GRATTIS på födelsedagen !!!!!

Läste att kalaset blev lyckat och så bra att du nu kan köpa dig mobilen .

Fina tavlor som du broderat,jag sydde mycket korstygnsdukar och tavlor förr, trevlig hobby.

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-09-30 @ 01:32:13
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback