Kattkompis till Iza

Iza verkar ha stort behov av att vilja leka och hon jamar så mycket ibland att jag anar att hon har tråkigt här hos mig. Jag leker och leker men det duger inte, det ska lekas JÄMT så jag har nog nästan bestämt mig för att skaffa en kompis till henne. Hon är ju bara 1 år så då har hon kanske inte fått in det där med att vilja vara herre på täppan så att säga. Då slipper jag ha dåligt samvete när jag åker till jobbet eller se dom där bedjande ögonen om att jag ska stanna hemma när jag går. Det är därför jag nu dom sista veckorna inte åkt hem på lunchen för att hon blir så glad när jag kommer hem men åker efter 1 timme igen. Skaffar jag henne en kompis kanske det är lättare. Katter är inga flockdjur och dom klarar att vara ensamma men det kanske underlättar att ha en till. Jag har iallafall ett namn till den lilla isåfall. Jag har sett en som är 12 veckor den 15 oktober men vet inte om hon redan är tingad eftersom annonsen är några dagar gammal men jag har mailat och frågat. Hoppas på tur!

Kommentarer
Postat av: Doris

Låter som en mycket bra idé, håller tummarna för att den lilla inte blivit tingad !

Vi har ju två katter och de är såå goda vänner ;0).

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-09-20 @ 08:25:15
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: ιиєsιтα ♥

fin blogg :)

2009-09-20 @ 12:14:16
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback