Magen paj och ligger säkert snart sjuk

Jag var hemma från jobbet igår också för att min mage krånglade, den är tyvärr likadan idag och nu börjar jag känna mig sjuk i kroppen. Ont i huvudet, hostar och ont i kroppen. Ja det är ju lika bra att ta allt på en gång så har man ju gått igenom det mesta sen. Ge mig nageltrång och analklåda också så är det fulländat. Jag känner paniken stiga då jag bara har 2.5 vecka kvar innan min arbetsträning är slut och jag har hur mycket som helst kvar att göra på lagret men jag kan bara inte vara på jobbet när min mage är sån här. Tänk om jag inte hinner på toa för att nån karl sitter därinne med senaste nytt om bilar. Jag kan inte hejda det som är på gång liksom. Så jag får vara hemma och förpesta luften för katten istället helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback