Nobody puts Baby in a corner...

...det är den berömda repliken från "Dirty Dancing" där den nu avlidne Patrick Swayze hade en av huvudrollerna. Jag har sett den ett antal gånger och jag skulle kunna se den flera gånger till. Just den repliken har en tjej sagt till mig som betytt mycket i mitt liv och betyder mycket fortfarande för mig men som tyvärr inte finns i mitt liv längre. Därför är den repliken nåt speciellt för mig, hela filmen är speciell för mig. Världen har nu tappat en underbar skådespelare medan himlen kan skatta sig lyckliga som får se honom dansa och le.



Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

Underbar film och tragiskt att han dött!



Ett roligt barndomsminne är dock att jag alltid varit så äcklad av hans rumpa! Den var med naken i en scen. Jag blev skadad för livet alltså! HAhahaha

2009-09-16 @ 21:00:40
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback