Om 3 veckor är det över

Igår när jag precis hade somnat vid middagstid så ringde min mobil. Det var min handläggare på AF. Jag var ju hemma för min onda rygg och hon hade pratat med personalchefen på jobbet. Hon hade frågat om lönebidrag för mig efter den 27 september som är datumet för sista dagen. Eftersom det inte går så bra för mig på lagret för min rygg och att det är mindre att göra (?) på kontoret så har dom ingen möjlighet att ta in mig som anställd så om 3 veckor är det alltså min sista dag på min arbetsträning. Lite trist, jag trivs ju verkligen med folket där och en del av arbetsuppgifterna också. Min handläggare meddelade också att jag nu kommer få en ny handläggare eftersom jag nu ska stå i kö för jobb. Jag har ju fortfarande arbetshinder. Inte bara ett utan tre. Min rygg (får inte lyfta mer än 5 kg, inte stå för länge och inte sitta för länge), min Ulcerös Kolit (får inte stressa) och min hörselskada (får inte bullra för mycket). Så hur många jobb finns det då för mig? Mina A-kassedagar går, likaså mina pengar. Får lite panik när jag tänker på att det snart är nere i 75 % av lönen. I slutet av augusti fick dessutom 129 stycken till gå från Electrolux. 129 stycken till som alltså ska ha jobb. Livet är banne mig ingen dans på rosor!

Kommentarer
Postat av: mammatezzan

"Livet är banne mig ingen dans på rosor!"



Nej det ska gudarna vet!!!!!!!

2009-09-05 @ 10:14:39
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback