4 månader sen

När jag vaknade imorse såg jag ut så här i håret.

Man kan ju tro att jag går i sömnen och jag har nog aldrig liknat Kurt Olsson så mycket som då.

 

Det var 4 månader sen jag klippte håret sist. Det var jag tvungen att göra nåt åt.

 

 

Och var tvungen då att även färga håret.

 

Igår sa min pappa till mig: "Jag måste säga att jag är väldigt glad att du har sparat ut håret, det är så fint". Jag svarade snabbt: "Men det ska snart bort det här". Han protesterade väldigt men vem har sagt att man måste lyssna på sina föräldrar vid 40 års ålder?

Jag hatade att mina lockar kom fram, jag trivs inte då håret växer på höjden liksom. Så nu är jag SÅ glad över att jag klippte mig idag. Min pappa ska nog inte träffa mig på 4 månader tror jag bestämt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

det blev jättebra. Självklart ska man ha håret som man själv vill och inte vad alla andra tycker att man passar i!!!

2010-04-30 @ 14:01:56
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Malin

räknar efter Jo..det är fasen i mig 4 mån jag sist klippte mig åxå. Nästa månad kommer det kanske att få bli ett prio.



Håller med Frogprincess, man ska ha håret som man själv vill.

2010-04-30 @ 19:34:29
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Karin

He, he...

Såg faktiskt ut som Kurt Olsson-frilla. :D

Man behöver definitivt INTE lyssna på sina föräldrar när man är 40 ! :D

2010-04-30 @ 19:57:57
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback