!!!!!!!!!!!

Jag kallsvettas, jag blir irriterad, jag har lust att slita av mitt hår och har också lust att ge människor en rak höger alternativt radera dessa ur mitt liv för evigt.

Varför?

Jag får verkligen krupp på människor som envisas med att använda sig av många utropstecken efter varje mening dom skriver. Det är inte när dom är arga som dom skriver det för det är en smilegubbe oftast efter. När ska dessa människor förstå att många utropstecken är som att skrika? Samma när man skriver med enbart versaler (stora bokstäver). Det räcker med ETT utropstecken om det nu nödvändigtvis måste användas.

Det är inget handikapp så jag kan klaga så mycket jag vill på det. Det ser bara så fruktansvärt ut när någon skriver tex.

"Idag har jag varit på stan med min bästa vän Lennart!!!!!!! :)". Ser ni? Människan skriker som sjutton i den här meningen. Det är INTE okej.

Jag skriver säkert också saker som folk stör sig på men jag skriker iallafall inte.

Så ni som läser detta och vet med er om att ni har många utropstecken när ni skriver, sluta genast upp med det för fan. Folk irriterar sig på det, folk som vet hur man ska skriva.

Nu har jag fått ur mig detta också. Tack nu känns det bättre.


Kommentarer
Postat av: Isabelle Krämer

Haha jag har själv blivit utsatt för detta utropstecken terror! Precis som du säger känns det väldigt irriterande, något som kan tilläggas är ju när dom sätter utropstecken och ett frågetecken efter exempelvis : !!!!!?!?!?!?!?!?!?

Det känns väldigt förvirrande, tycker i alla fall jag :) Skönt att någon äntligen fick ut sig det här!

2010-04-04 @ 13:36:30
URL: http://uponfive.blogg.se/
Postat av: annika

OOOPPPS! (!!!!!!)



2010-04-04 @ 18:12:30
URL: http://www.lillamymajan.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Håller helt och fullt med dig, Sune. Och för att inte tala om alla dessa särskrivningar... Suck och åter suck.

2010-04-04 @ 20:55:47
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Nina

Håller med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-04 @ 22:08:39
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Hillevi

VERKLIGEN!!!!!!

2010-04-05 @ 09:17:53
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: pezze

hoppsan.. :O

då e det bäst att jag tänker mig för hur jag skriver...

för det e inte meningen att det blir så då jag ska skriva så här?!?!?!? eller !!!!!, för det går automatiskt så..

sorry..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback