Godmorgon

Så har man vaknat 2 timmar innan man skulle gå upp igen då. Dom få gångerna jag ställt klockan för att jag ska göra nåt så vaknar jag ALLTID långt före innan jag ska gå upp. Skulle jag nu nångång skita i att ställa klockan för att jag tror att jag ska vakna tidigare så ger jag mig fan på att jag försover mig.

Igår sparade jag två bitar av en grillskiva och gav katterna. Idag var det kvar på tallrikarna. Hur kan man vilja föredra kattmat framför fint kött?

Idag hämtar jag alltså snarkmasken för att se om jag vill ha den permanent i framtiden. Jag känner på mig att jag inte kommer att sova sådär jättemycket inatt. Kan dom inte fixa trådlösa masker?

Nåja. Jag kommer fota senare så ni får se.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha i believe you honey ;)

2010-04-28 @ 09:12:03
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, man vaknar ALLTID tidigt när man ska upp för att göra något.

Idag kommer sotarn, så jag visste att jag inte skulle kunna lägga mig igen när jag kollat att Elin är uppe.

När vaknar man då då ? - Jo FYRA...

Yippie ! :0

Kommer ju att rasa ihop framåt tvåtiden, och inte komma upp igen misstänker jag. :D

Pigg kommer jag knappast att vara i alla fall...

2010-04-29 @ 06:46:44
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback