Jag vaknade sen var den dagen förstörd

Jag har inte ens varit vaken i en timme i skrivande stund men ändå har dagen redan skitit sig praktiskt taget.

Jag hade ställt mobilalarmet på 8.30, hörde den inte och vaknade 8.57. Hoppade in i duschen, gick in på internetbanken för att föra över pengar så jag kunde betala sjukhuset idag och upptäckte då att jag hade fått min elektroniska faktura på bredbandet och trött som jag var betalade jag skiten UTAN att tänka alls vad det verkar. Jag har ju inte mycket pengar kvar sen och jag får pengar igen den 28:e! Klantarsel! Jag mailade mitt bredbandsbolag om återbetalning men nehe du, det betalar dom inte tillbaka så nu sitter jag här, sjukhuset på onsdag som kostar skjortan och nästan ingen mat i frysen. Bra Sune, du är SÅ jävla duktig!

Sen satte magen igång naturligtvis, vad hade jag väntat mig av den här dagen egentligen liksom. Medan jag satt där en stund så tickade ju klockan, jag skulle nämligen börja gruppcoaching på AF idag, ja men vad fint då.
Jag ringde min handledare och sa som det var och hon var förstående och jag skulle hoppa av gruppcoachingen och komma till henne imorgon istället. Jag har verkligen haft tur med både AF och soc.

Nu har jag fått springa på toa 3 gånger på mindre än en timme. Hoppas innerligt att jag är bättre till kl 13.15 då jag ska till Hudmottagningen på sjukhuset för mina utslag. Håll tummarna!



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jösses! ingen bra start nej. Så jävla retligt att göra en sån där grej med sin faktura. Och visst är dem ogina och inte kan ge tillbaka pengarna. Massa kramar vännen

2010-04-12 @ 10:31:39
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: Hillevi

Näfiifan, vissa dagar ska man inte gå upp! Hoppas att det kan lösa sig på något vänster.

Sv. Tack, jag har svarat!

2010-04-12 @ 15:06:34
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: susanne

Hoppas verkligen att det löser sig!!

Kram Susanne

2010-04-12 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback