Klåda

Jag fick ju en kräm med mig på prov från Hudmottagningen idag. Den strök jag på innan jag somnade. En av biverkningarna för denna kräm är just klåda, det jag har krämen emot liksom. Jag vaknade efter 2 timmar och kliade halvt ihjäl mig. Jag har nog aldrig haft sån klåda i hela mitt jävla liv. Jag kliade och kliade och kliade hål på det mesta i utslagsväg (nytt ord?). Att ha en snarkmask + klåda från helvetet är ju inget vinnande koncept precis. Jag tog av mig masken och nästan sprang in i duschen för att få bort krämen från min sargade kropp och har nu suttit framför datorn i en timme för att få det att lugna ner sig så att jag kan sova igen.

Jag kan inte för mitt liv förstå att dom går med på att en biverkning är något som produkten ska hjälpa mot. "Klådastillande" står det att det är. I helvete heller kan jag skriva under på. Har god lust att hämta rivjärnet och låta det gå loss på kroppen. No way att jag tänker köpa den här krämen på Apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback