Påskafton

Så har jag då kommit hem från min syster och hennes familj. Vi var i deras sommarstuga. Det ligger uppe på ett berg med skog omkring. Mycket av snön hade försvunnit. Det var bara några snöhögar, snö som legat på taken som nu fallit av.

Underbar förrätt, otroligt god varmrätt och ännu underbarare tårta. Det blev ingen påskmiddag men det var otroligt gott ändå. Min syster är duktig i köket minsann!

Före tårtan satt vi ute i vårvärmen, solen värmde verkligen massor.


Min syster, hennes sambo och mina föräldrar

 

Påskris såklart

 

Min dotter och syrrans två barn satt inne för att dom bara väntade på att få åka hem. En skulle till sin pojkvän och dom andra två skulle ut och festa.

Jag glömde att säga till nån att ta kort på mig men ni är la så trötta på att se kort på mig ändå så det kvittar ju.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Mysigt! Som alltid; fina bilder!:-)

2010-04-04 @ 11:06:58
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback